Brändikumppanuus ei huipennu sopimuksen allekirjoitukseen. Se alkaa siitä ja koskee molempia osapuolia. Brändikumppanuustoimistona olemme sekä kohteiden että kaupallisten kumppaneiden asialla. Yhdistämme oikeanlaisia brändejä ja autamme tekemään yhteistyöstä tavoitteellista ja näkyvää viestintää.

Mätch Creative

Yhteistyön hyödyntäminen

  • sponsorointi- ja kumppanuusstrategiat
  • hyödyntämiskonseptit
  • sisältöjen suunnittelu ja tuotanto
  • kampanjat ja tapahtumat
  • seuranta ja raportointi

Omistatko kaupalliset oikeudet? Sponsoroiko yrityksesi rakkaudesta lajiin vai odotetaanko yhteistyöltä vastinetta? Hukutko logoviidakkoon? Kaipaatko uusia ideoita? OTA YHTEYTTÄ!

Mätch Agency

Kohteiden kaupallistaminen

  • kohteiden edustaminen
  • kumppanihankinnan tuki ja neuvottelut
  • kohteiden kaupallistaminen
  • viestien kirkastaminen
  • hyödyntämissuunnitelmat
  • huolenpitosuunnitelmat

Haluatko hankkia uusia kumppaneita tai kasvattaa olemassa olevien sopimusten arvoa?
Kaipaatko myyntiin ammattimaisempaa otetta tai ulkopuolista näkemystä? OTA YHTEYTTÄ!

Tarjooma

Ajankohtaista

PELICANS – PELATAAN LAHELLE

Pelataan Lahelle! Seurat yhdistävät ihmisiä ja jakavat niitä meihin ja muihin. Lahden Pelicansin markkinointikonsepti kertoo joukkueesta, joka on lahtelaisille paljon enemmän kuin urheiluseura.

RPS BREWING X VEIKKAUSLIIGA

Veikkausliiga sai oman oluen.

SCANDIC – SPORTS FRIENDLY

Sponsoroinnin kattokonsepti yhdistää Scandicin kumppanuudet laajalla rintamalla.

VALLOX

Valloxin hyödyntämiskonsepti on kaikkiin lajeihin taipuva intohimokonsepti.

KANSALLISTEATTERI

Kansallisteatterin kumppanit voivat osallistua yhteiskunnalliseen keskusteluun. Sisältö on valmiina.

VEIKKAUSLIIGA

Mätch Inc. rakentaa Veikkausliigan kumppanuusohjelmaa. Kumppanit rakentavat jalkapallomaata.

PORIN ÄSSÄT

Porin Ässien markkinointi ja myynti rakennettiin Suomen hulluimman kiekkokaupungin maineen ympärille.

ONEPLUS X LIIGA

Teknologiayhteisön suosikkipuhelin löysi Liigasta teknologiasta kiinnostuneen kiekkoyhteisön.

KONECRANES X VALTTERI BOTTAS

Konecranes hyödynsi suomalaiskuljettajan tunettuutta ja Formuloiden teknologiamielikuvaa.

VIASAT

Maksukanavalla mainostajat ovat brändikumppaneita. Tarjolla on Suomen sitoutunein mieskohderyhmä.

KIA X VEIKKAUSLIIGA

PELTI KII! HAASTE // Kia on Suomen nopeimmin kasvava automerkki, jonka myynnin kasvu vaatii järkisyiden rinnalle yhä enemmän tunteita. Maailmalla Kia 

FAZER X HELMERI PIRINEN

DUMLE SCOOTER SESSIONS HAASTE // Dumle oli asemoitu uudelleen nuorelle kohderyhmälle nuoria kykyjä palkitsevalla Dumle Rewards -konseptilla. Sen ympärille haluttiin 

MICROSOFT X MICHAEL MONROE

WELCOME TO MY OFFICE   HAASTE // Microsoft julkaisi ensimmäisen Office 365 -ohjelmistonsa. Jälleenmyyjien aktivointi ja uuden tuotteen omaksuminen oli 

COCA COLA X VALO RY

#MUNLIIKE HAASTE // Coca Colan yhteiskuntavastuukampanjan kumppaniksi oli valikoitunut Valo ry, jonka kanssa haluttiin toteuttaa yläkouluikäisille suunnattu liikuntakampanja. RATKAISU // 

NORDEA X PALLOLIITTO

CASE: JUNNUHUUHKAJAT HAASTE // Nordea oli Suomen jalkapallomaajoukkueen pääyhteistyökumppani. Sopimusta oli kulunut kaksi vuotta, mutta sen hyödyntäminen oli pitkälti tekemättä. 

LIVE NATION

TAPAHTUMA ON MEDIA   HAASTE // Live Nation halusi tehdä tapahtumiin liittyvästä brändiyhteistyöstä ammattimaisempaa. Suomen suurin elävän viihteen tuottaja järjestää 

Delta auto

HALUAMME PALVELLA Delta Auto on Suomen suurin autokauppaketju. Valtakunnallisessa yrityksessä oli päätetty panostaa paikalliseen palveluun. Ketjun sisällä olikin asetettu tavoite: 

Kia

POWER TO SUPRISE Kia on noussut lyhyessä ajassa Suomen kuudenneksi myydyimmäksi automerkiksi. Tuotteen laadusta kertova seitsemän vuoden takuu on ollut 

Rajala

KUVAAJIEN TAKANA Rajala Pro Shop on kuvaamisen markkinajohtaja Suomessa. Mutta on Rajala on muutakin kuin kamerakauppa, se on kuvaamisen asiantuntija, 

Zalando

KAIKKI PUOLET MUSTA Meissä kaikissa on monta puolta. Toiset meistä tuovat näitä eri puolia eri tilanteissa rohkeammin esiin kuin toiset. 

Nordea

AINA MUKANA   Pankit ovat läsnä arjessamme useammin kuin koskaan. Mobiilipankki, verkkomaksut ja lähimaksut muun muassa välittävät päivittäin lukuisia kontakteja 

Porin Ässät

Paha paikka on lupaus, joka pitää lunastaa joka ilta