
Olemme luova markkinointiviestinnän kumppani
Autamme asiakkaitamme kumppanuuksien hyödyntämisessä markkinointiviestinnän keinoin. Brändien lisäksi palvelemme Suomen kiinnostavimpia kohteita urheilun, kulttuurin ja viihteen saralla. Tavoitteenamme on tehdä sponsoroinnista tavoitteellista ja vastikkeellista kumppanuutta.
Kumppanuuksien hyödyntäminen // markkinointiviestintä // tapahtumamarkkinointi

Ajankohtaista
Leaderin kaltaiselle urheiluravinnebrändille sponsorointi on luonteva osa markkinointia.
Land Roverin ja Ruka-Kuusamon välinen yhteistyö on täydellinen mätchi.
Mitä tehdä, kun yrityksen nimi ja ilme eivät enää kerro vaativiin live-tuotantoihin erikoistuneesta teknisestä osaamisesta?
Rajalan Kuvaajien takana -tuotelupaus jalostettiin Kuvan takana -sisältökonseptiksi. Upea filmisarja esittelee Rajalan ambassadorien työtä.
Pelataan Lahelle! Seurat yhdistävät ihmisiä ja jakavat niitä meihin ja muihin. Lahden Pelicansin markkinointikonsepti kertoo joukkueesta, joka on lahtelaisille paljon enemmän kuin urheiluseura.
Yhteistyökumppanina hiihtokeskus? Kuulostaa mediaratkaisulta, mutta Ruka-Kuusamon tapauksessa kumppanuudet ajatellaan laajemmin.
Sponsoroinnin kattokonsepti yhdistää Scandicin kumppanuudet laajalla rintamalla.
Kansallisteatterin kumppanit voivat osallistua yhteiskunnalliseen keskusteluun. Sisältö on valmiina.
Mätch Inc. rakentaa Veikkausliigan kumppanuusohjelmaa. Kumppanit rakentavat jalkapallomaata.
Porin Ässien markkinointi ja myynti rakennettiin Suomen hulluimman kiekkokaupungin maineen ympärille.
Teknologiayhteisön suosikkipuhelin löysi Liigasta teknologiasta kiinnostuneen kiekkoyhteisön.
Konecranes hyödynsi suomalaiskuljettajan tunettuutta ja Formuloiden teknologiamielikuvaa.
Maksukanavalla mainostajat ovat brändikumppaneita. Tarjolla on Suomen sitoutunein mieskohderyhmä.
Kia on Suomen nopeimmin kasvava automerkki, jonka myynnin kasvu vaatii järkisyiden rinnalle yhä enemmän tunteita.
Dumle oli asemoitu uudelleen nuorelle kohderyhmälle nuoria kykyjä palkitsevalla Dumle Rewards -konseptilla. Sen ympärille haluttiin kesäpromootio.
Kun Microsoft julkaisi ensimmäisen Office 365 -ohjelmistonsa, oli uuden tuotteen omaksuminen tärkeää. Kampanja vaati rohkean keulahahmon.
Coca Colan yhteiskuntavastuukampanjan kumppaniksi oli valikoitunut Valo ry, jonka kanssa haluttiin toteuttaa yläkouluikäisille suunnattu liikuntakampanja.
Nordea oli Suomen jalkapallomaajoukkueen pääyhteistyökumppani. Sopimusta oli kulunut kaksi vuotta, mutta sen hyödyntäminen oli pitkälti tekemättä. Me autoimme.
Live Nation halusi tehdä tapahtumiin liittyvästä brändiyhteistyöstä ammattimaisempaa. Me autoimme.
Deltan mielikuvaa ryhdyttiin vahvistamaan autokauppana, joka haluaa aidosti ratkaista asiakkaan tarpeita.
Power to surprise? Autoimme Kiaa tuomaan markkinointiviestiin lisää tunnetta, mikä vahvistaa merkkiuskollisuutta.
Kuvaaminen muuttuu. Markkinaa ruuhkauttaa kännykät, hintavetoiset massakanavat kuin myös verkkokaupan kansainvälistyminen. Ja kilpailu kuristaa katteita. Mikä avuksi?
Meissä kaikissa on monta puolta. Toiset meistä tuovat näitä eri puolia eri tilanteissa rohkeammin esiin kuin toiset.