VEIKKAUSLIIGA

SUOMI ON JALKAPALLOMAA

HAASTE // Suomalainen seurajalkapalloilu on mainettaan parempaa. Veikkausliiga tarvitsee arvonnostoa ja arvoisiaan kumppaneita, jotka ovat valmiita hyödyntämään yhteistyötä.

 

RATKAISU // Veikkausliigan markkinointimateriaalien rakentaminen lähti omien vahvuuksien tunnistamisesta. Aikakin oli otollinen, sillä Veikkausliigassa tapahtui hyviä asioita ja maajoukkueen menestyksen myötä voitiin jo puhua orastavasta jalkapallobuumista. Jalkapallo markkinoitiin elämää suurempana pelinä, joka tavoittaa ajattelevia ihmisiä ja ainoana lajina, jossa elämää suurempiin tunteisiin yhdistyy myös aidosti yhteiskunnallisia arvoja ja ajattelua. Suomesta on tulossa jalkapalloamaa, ja kumppaneille tarjottiin mahdollisuutta olla sitä rakentamassa – osana maailman suurinta kulttuuri-ilmiötä, moniarvoisina, vastuullisina ja tulevaisuuteen suuntautuneina edelläkävijöinä.