VALLOX

ELÄ JA HENGITÄ

HAASTE // Ilmanvaihtokoneita valmistavalla Valloxilla on useita valtakunnallisia ja paikallisia sponsorointikohteita. Se halusi ryhtyä hyödyntämään sopimuksia ja tehdä kumppanuuksista keskeisen osan brändin markkinointia. Teknisiin tuotteisiin haluttiin liittää tunnetta.

 

 

RATKAISU // Valloxin kumppanuuksille suunniteltiin yhteinen Elä ja hengitä -kattokonsepti, joka yhdistää tuotteen loppuhyödyt urheilun tuottamaan tunteeseen. Kysymys on urheiluun liittyvästä intohimosta ja omistautumisesta, joka samalla kuvastaa Valloxin suhtautumista omaan liiketoimintaansa. Olipa kyseessä Suomen jääkiekkomaajoukkue tai loimaalainen lentopallojoukkue, pelaajien ja yleisön tapa elää ja hengittää ovat lopulta samoja. Elä ja hengitä on intohimokonsepti. Se mahdollistaa myös pienempien sopimusten hyödyntämisen osana kokonaisuutta, johon sopivat yhtä hyvin myös kulttuurikohteet.