SCANDIC – SPORTS FRIENDLY

URHEILUN PUOLESTA. EI KETÄÄN VASTAAN.

 

 

HAASTE // Scandicilla oli tuore sopimus Palloliiton kanssa. Sen lanseerauksen yhteydessä tuli ajankohtaiseksi tarkastella sponsorointia kokonaisuutena ja osana Scandicin markkinointia. Sopimusten hyödyntäminen oli jäänyt ketjun nopean laajentumisen vaatimien toimenpiteiden jalkoihin, vaikka sponsoroinnille oli asetettu selkeät liiketoiminnalliset ja brändilliset tavoitteet.

 

 

RATKAISU // Scandicin kumppanuusohjelmalle suunniteltiin Sport Friendly -kattokonsepti. Suurelle yleisölle se kertoo siitä, että Scandic on huippu-urheilijoiden valinta ja mukana mahdollistamassa suomalaista urheilumenestystä. Urheiluväelle se on myös palvelukonsepti ja lupaus siitä, että heidän tarpeensa on hotelleissa huomioitu. Konseptin sovitettiin Scandicin ydinviesteihin, joissa ravinto ja lepo ovat keskiössä. Jalkautukset ovat lajikohtaisia ja niissä pyritään hyödyntämään lajiliittojen ja muiden kumppanien kanavia.