PORIN ÄSSÄT

PORI ON PAHA PAIKKA

HAASTE // Ässät kaipasi ammattimaisempaa otetta kumppanihankintaan ja olemassa olevien kumppanuuksien arvon kasvattamiseen.

 

RATKAISU // Työ aloitettiin brändin kirkastamisesta. Paha paikka -konsepti syntyi brändin olemassa olevista vahvuuksista ja kasvoi lopulta seuran markkinointikonseptiksi. Kysymys on ”porilaisesta vieraanvaraisuudesta”, kotiyleisön maineesta, sen ruokkimisesta ja ilmiön hyödyntämisestä. Tätä yleisöä ryhdyttiin myymään yhteistyökumppaneille. Nykyiset ja potentiaaliset kumppanit segmentoitiin ja kumppanuuksien hyödyntämiseksi suunniteltiin erilaisiin tavoitteisiin perustuvia malleja. Ässistä alettiin puhua Satakunnan vaikuttavimpana urheilumediana, jonka kautta yhteistyölle pystyttiin tarjoamaan aitoa vastinetta.