MICROSOFT X MICHAEL MONROE

WELCOME TO MY OFFICE

 

HAASTE // Microsoft julkaisi ensimmäisen Office 365 -ohjelmistonsa. Jälleenmyyjien aktivointi ja uuden tuotteen omaksuminen oli kentällä tärkeää, sillä kaupanteon tärkein ja usein ainoa hetki on tietokoneen oston yhteydessä.

RATKAISU // Perinteisen tuotekoulutuksen sijaan Officen lanseeraukseen haluttiin vaikuttaja, joksi valikoitui uutta suosiotaan nauttiva Michael Monroe. Ei siis mikään perinteinen toimistotyöläinen tai tietotekniikan ihmelapsi, vaan kaikkea muuta. Monroe esitteli Officen uudet ominaisuudet videoilla. Ne olivat kuluttajienkin katsottavissa, mutta varsinaiset panostukset tehtiin jälleenmyyjäkentässä. Kampanjaan sisältyi B2B-puolen videotervehdyksiä, aktivointeja ja myyntikilpailuja. Jälleenmyyjätapaamisissa Artisti oli paikalla.