
Luova markkinointiviestinnän kumppani
Vuorovaikutus herättää brändin henkiin ajassa, tilassa ja ihmiskokemuksen kontekstissa. Brändit syntyvät ihmisistä, joilla on uskomuksia, arvoja ja visio siitä, millainen maailma voisi olla.
Mätch Inc. auttaa asiakkaitaan saavuttamaan tavoitteet vaikuttavan markkinoinnin keinoin. Olemme luova, brändikumppanuuksiin erikoistunut markkinointitoimisto. Autamme brändiäsi loistamaan luomalla ilahduttavia ja mieleen jääviä kohtaamisia monikanavaisesti.
Edustamme Suomen kiinnostavimpia kohteita urheilun, kulttuurin ja viihteen saralla ja toimimme yritysten luovana kumpppanina sopimusten hyödyntämisessä.
Ajankohtaista
Rajala Pro Shopin Kuvan takana -sarja saa jatkoa Ruotsin markkinaan toteutetuilla filmeillä. Ensimmäisenä sarjaan liittyivät maineikkaat valokuvaajasisarukset Mira ja Thilda Berglind.
Sisters Holding Oy on valinnut konsernin hallitukseen uusia jäseniä. Jarkko Nordlund ja Timo Ronkainen tuovat monipuolista osaamista konsernin yritysten liiketoiminnan ja kasvun kehittämiseen.
Kesällä 2022 syntyneen Land Roverin ja Rukan brändiyhteistyö puhuttelee kuluttajaa ja sisältää monta merkitystä. Konsepti on helppo ymmärtää.
Leader urheiluravinnebrändille sponsorointi on luonteva osa markkinointia. Niin luonteva, että sponsoroinnin hyödyntäminen ja brändimarkkinointi ovat lopulta yksi ja sama asia.
Yritysten sponsorointi-investoinnit ovat kasvaneet 2020 sukelluksen jälkeen. Jopa 86 % yrityksistä aikoi pitää ennallaan sponsorointiin käyttämiensä eurojen määrän tai jopa kasvattavansa sitä. Mutta miten nämä eurot kannattaisi hyödyntää?
Rajalan Kuvaajien takana -tuotelupaus jalostettiin Kuvan takana -sisältökonseptiksi. Upea filmisarja esittelee Rajalan ambassadorien työtä.
Pekingin olympialaiset yhdistävät urheilun ystäviä ympäri maailmaa ja tavoittavat miljardeja ihmisiä yli 200 maassa. Mukana elävät myös lukuisat sponsorit ja brändikumppanit – niin myös mätchiläiset. Olemme kisamatkalla Leaderin mukana ja varmistamme sponsoroinnin hyödyntämisen.
Marko Kämäräinen aloitti helmikuun alussa asiakkuusjohtajana sekä partnerina Mätch Inc.illä. Hän tulee kehittämään yrityksen liiketoimintaa, sekä vastaamaan uusista- ja nykyisistä asiakkuuksista.
Vuosi on pian tulossa päätökseensä. On aika kiittää asiakkaitamme ja kumppaneitamme upeasta yhteistyöstä.
Kun kaksi maailmanluokan vaatebrändiä tekevät yhteistyömalliston, se tulee lanseerata näkyvästi.
Mätch inc. on osa Sisters Groupia, johon kuuluu myös tapahtumamarkkinointitoimisto Sisters Inc.
Katsaus Suomen parhaisiin sponsorointi-caseihin ja vinkit tuleviin
Yhteiskumppanina hiihtokeskus? Ruka-Kuusamon edustamat arvot ja elämäntapa paketoitiin kokonaisuudeksi, jota mainostajat voivat käyttää oman brändinsä rakennusaineina.
Scandic Grand Central Helsinki ja Kansallisteatteri – kaksi modernia klassikkoa yhdessä uutta kaupunkikulttuuria rakentamassa.
Veikkausliiga ja rakennusliike Lehto Group käynnistävät yhteistyön, jonka ytimessä on huipputalentteihin keskittyvä NextGen-ohjelma.
Urheilun puolesta. Ei ketään vastaan. Sponsoroinnin kattokonsepti yhdistää Scandicin kumppanuudet laajalla rintamalla.