Luova markkinointiviestinnän kumppani

Vuorovaikutus herättää brändin henkiin ajassa, tilassa ja ihmiskokemuksen kontekstissa. Brändit syntyvät ihmisistä, joilla on uskomuksia, arvoja ja visio siitä, millainen maailma voisi olla.

Mätch Inc. auttaa asiakkaitaan saavuttamaan tavoitteet vaikuttavan markkinoinnin keinoin. Olemme luova, brändikumppanuuksiin erikoistunut markkinointitoimisto. Autamme brändiäsi loistamaan luomalla ilahduttavia ja mieleen jääviä kohtaamisia monikanavaisesti.

Edustamme Suomen kiinnostavimpia kohteita urheilun, kulttuurin ja viihteen saralla ja toimimme yritysten luovana kumpppanina sopimusten hyödyntämisessä.

Ajankohtaista

Ajankohtaista
Kuvan takana- sarjalle jatkoa Ruotsin markkinalle

Rajala Pro Shopin Kuvan takana -sarja saa jatkoa Ruotsin markkinaan toteutetuilla filmeillä. Ensimmäisenä sarjaan liittyivät maineikkaat valokuvaajasisarukset Mira ja Thilda Berglind.

Ajankohtaista
Uusia jäseniä Sisters-konsernin hallitukseen

Sisters Holding Oy on valinnut konsernin hallitukseen uusia jäseniä. Jarkko Nordlund ja Timo Ronkainen tuovat monipuolista osaamista konsernin yritysten liiketoiminnan ja kasvun kehittämiseen.

Case
Land Rover x Ruka

Kesällä 2022 syntyneen Land Roverin ja Rukan brändiyhteistyö puhuttelee kuluttajaa ja sisältää monta merkitystä. Konsepti on helppo ymmärtää.

Case
Leader Foods

Leader urheiluravinnebrändille sponsorointi on luonteva osa markkinointia. Niin luonteva, että sponsoroinnin hyödyntäminen ja brändimarkkinointi ovat lopulta yksi ja sama asia.

Blogi
Vuosi 2022 – kevyttä kasvua ja syvempää kumppanuutta

Yritysten sponsorointi-investoinnit ovat kasvaneet 2020 sukelluksen jälkeen. Jopa 86 % yrityksistä aikoi pitää ennallaan sponsorointiin käyttämiensä eurojen määrän tai jopa kasvattavansa sitä. Mutta miten nämä eurot kannattaisi hyödyntää?

Case
Sisältökonsepti Rajala Pro Shopille

Rajalan Kuvaajien takana -tuotelupaus jalostettiin Kuvan takana -sisältökonseptiksi. Upea filmisarja esittelee Rajalan ambassadorien työtä.

Ajankohtaista
Kisamatkalla Leaderin mukana

Pekingin olympialaiset yhdistävät urheilun ystäviä ympäri maailmaa ja tavoittavat miljardeja ihmisiä yli 200 maassa. Mukana elävät myös lukuisat sponsorit ja brändikumppanit – niin myös mätchiläiset. Olemme kisamatkalla Leaderin mukana ja varmistamme sponsoroinnin hyödyntämisen.

 

Ajankohtaista
Marko Kämäräinen partneriksi ja asiakkuusjohtajaksi Mätch Inc.lle

Marko Kämäräinen aloitti helmikuun alussa asiakkuusjohtajana sekä partnerina Mätch Inc.illä. Hän tulee kehittämään yrityksen liiketoimintaa, sekä vastaamaan uusista- ja nykyisistä asiakkuuksista.

Ajankohtaista
It's Mätchical times!

Vuosi on pian tulossa päätökseensä. On aika kiittää asiakkaitamme ja kumppaneitamme upeasta yhteistyöstä.

Ajankohtaista
adidas x Marimekko

Kun kaksi maailmanluokan vaatebrändiä tekevät yhteistyömalliston, se tulee lanseerata näkyvästi.

Ajankohtaista
Palvelumme laajenevat

Mätch inc. on osa Sisters Groupia, johon kuuluu myös tapahtumamarkkinointitoimisto Sisters Inc.

Blogi
Missä menet, sponsorointi?

Katsaus Suomen parhaisiin sponsorointi-caseihin ja vinkit tuleviin

Blogi
Rukalla rakennetaan aktiivisia lifestyle-brändejä

Yhteiskumppanina hiihtokeskus? Ruka-Kuusamon edustamat arvot ja elämäntapa paketoitiin kokonaisuudeksi, jota mainostajat voivat käyttää oman brändinsä rakennusaineina.

Case
Kansallisteatteri - Yhteinen aika

Scandic Grand Central Helsinki ja Kansallisteatteri – kaksi modernia klassikkoa yhdessä uutta kaupunkikulttuuria rakentamassa.

Blogi
Veikkausliiga ja Lehto yhteistyöhön

Veikkausliiga ja rakennusliike Lehto Group käynnistävät yhteistyön, jonka ytimessä on huipputalentteihin keskittyvä NextGen-ohjelma.

Case
Scandic - Sports Friendly

Urheilun puolesta. Ei ketään vastaan. Sponsoroinnin kattokonsepti yhdistää Scandicin kumppanuudet laajalla rintamalla.