SUORA BROADCAST BRÄNDIUUDISTUS

Mitä tehdä, kun yrityksen nimi ja ilme eivät enää kerro vaativiin live-tuotantoihin erikoistuneesta teknisestä osaamisesta?

RAJALA PRO SHOP

Rajalan Kuvaajien takana -tuotelupaus jalostettiin Kuvan takana -sisältökonseptiksi. Upea filmisarja esittelee Rajalan ambassadorien työtä.

PELICANS – PELATAAN LAHELLE

Pelataan Lahelle! Seurat yhdistävät ihmisiä ja jakavat niitä meihin ja muihin. Lahden Pelicansin markkinointikonsepti kertoo joukkueesta, joka on lahtelaisille paljon enemmän kuin urheiluseura.

Ruka
RUKA-KUUSAMO

Yhteistyökumppanina hiihtokeskus? Kuulostaa mediaratkaisulta, mutta Ruka-Kuusamon tapauksessa kumppanuudet ajatellaan laajemmin.

RPS BREWING X VEIKKAUSLIIGA

Veikkausliiga sai oman oluen.

SCANDIC – SPORTS FRIENDLY

Sponsoroinnin kattokonsepti yhdistää Scandicin kumppanuudet laajalla rintamalla.

VALLOX

Valloxin hyödyntämiskonsepti on kaikkiin lajeihin taipuva intohimokonsepti.

KANSALLISTEATTERI

Kansallisteatterin kumppanit voivat osallistua yhteiskunnalliseen keskusteluun. Sisältö on valmiina.

VEIKKAUSLIIGA

Mätch Inc. rakentaa Veikkausliigan kumppanuusohjelmaa. Kumppanit rakentavat jalkapallomaata.

PORIN ÄSSÄT

Porin Ässien markkinointi ja myynti rakennettiin Suomen hulluimman kiekkokaupungin maineen ympärille.

ONEPLUS X LIIGA

Teknologiayhteisön suosikkipuhelin löysi Liigasta teknologiasta kiinnostuneen kiekkoyhteisön.

KONECRANES X VALTTERI BOTTAS

Konecranes hyödynsi suomalaiskuljettajan tunettuutta ja Formuloiden teknologiamielikuvaa.

VIASAT

Maksukanavalla mainostajat ovat brändikumppaneita. Tarjolla on Suomen sitoutunein mieskohderyhmä.

KIA X VEIKKAUSLIIGA

Kia on Suomen nopeimmin kasvava automerkki, jonka myynnin kasvu vaatii järkisyiden rinnalle yhä enemmän tunteita.

FAZER X HELMERI PIRINEN

Dumle oli asemoitu uudelleen nuorelle kohderyhmälle nuoria kykyjä palkitsevalla Dumle Rewards -konseptilla. Sen ympärille haluttiin kesäpromootio.

MICROSOFT X MICHAEL MONROE

Kun Microsoft julkaisi ensimmäisen Office 365 -ohjelmistonsa, oli uuden tuotteen omaksuminen tärkeää. Kampanja vaati rohkean keulahahmon.

COCA COLA X VALO RY

Coca Colan yhteiskuntavastuukampanjan kumppaniksi oli valikoitunut Valo ry, jonka kanssa haluttiin toteuttaa yläkouluikäisille suunnattu liikuntakampanja.

NORDEA X PALLOLIITTO

Nordea oli Suomen jalkapallomaajoukkueen pääyhteistyökumppani. Sopimusta oli kulunut kaksi vuotta, mutta sen hyödyntäminen oli pitkälti tekemättä. Me autoimme.

LIVE NATION

Live Nation halusi tehdä tapahtumiin liittyvästä brändiyhteistyöstä ammattimaisempaa. Me autoimme.

Delta auto

Deltan mielikuvaa ryhdyttiin vahvistamaan autokauppana, joka haluaa aidosti ratkaista asiakkaan tarpeita.

Kia

Power to surprise? Autoimme Kiaa tuomaan markkinointiviestiin lisää tunnetta, mikä vahvistaa merkkiuskollisuutta.

Rajala

Kuvaaminen muuttuu. Markkinaa ruuhkauttaa kännykät, hintavetoiset massakanavat kuin myös verkkokaupan kansainvälistyminen. Ja kilpailu kuristaa katteita. Mikä avuksi?

Zalando

Meissä kaikissa on monta puolta. Toiset meistä tuovat näitä eri puolia eri tilanteissa rohkeammin esiin kuin toiset.

Nordea

Pankit ovat läsnä arjessamme useammin kuin koskaan. Next Generation -kohderyhmälle kehitettiin ”Aina mukana” -konsepti, mikä jalkautettiin monikanavaisesti.

Porin Ässät

Jokainen liigassa pelannut tai sitä läheltä seurannut tietää, mitä tarkoittaa vieraspeli Porissa. Paha paikka on lupaus, joka pitää lunastaa joka ilta.