TÄMÄN JUTUN HALUAT KYLLÄ KUULLA!
Mitä on brändikumppanuus? Ketkä ovat luotuja toisilleen, ja miten sponsoroinnista tehdään tavoitteellista yhteistyötä, joka rakentaa brändiä ja avaa uusia liiketoimintamahdollisuuksia?
I just might be one of the lucky ones who has seen majority of the corners of football industry
Brändikumppanuudet ja sponsorointi ovat kasvavia markkinoinnin keinoja. Sponsorointi- ja tapahtumamarkkinointi ry, SPOT, palkitsee vuoden 2020 parhaat sponsorointiteot ja -työt
Sponsorointi on monessa yrityksessä ylimmän johdon lempilapsi. Siitä huolimatta – tai juuri siksi – se kuitenkin jää todellisuudessa lapsipuolen asemaan.
Brändikumppanuustoimisto Mätch Inc:in operatiiviseksi johtajaksi vuoden alusta palkattu Juha Reini tuntee urheilu- ja kumppanuusmarkkinoinnin haasteet ja mahdollisuudet kuin omat taskunsa
Suomen Tennisliitto on solminut uudet yhteistyökumppanuudet Unisportin ja Kärcherin kanssa. Mätch Inc. on Suomen Tennisliiton kumppanihankinnan kehittäjä. Kärcherin Suomen
Yhteistyökumppanina hiihtokeskus? Kuulostaa mediaratkaisulta, mutta Ruka-Kuusamon tapauksessa kumppanuudet ajatellaan laajemmin. Yhteistyössä brändikumppanuustoimisto Mätch Inc:in kanssa Ruka-Kuusamon edustamat arvot ja elämäntapa
Rakennusyhtiö Lehto Groupin ja Veikkausliigan yhteistyö käynnistyi koronakriisin keskellä, hetkellä, jolloin koko sarjan pelaaminen näytti epävarmalta. ”Olisimme voineet odottaa seuraavaan
Mestis ja brändikumppanuustoimisto Mätch Inc. rakentavat Mestiksestä vaihtoehtoista kiekkobrändiä. Eikä nyt puhuta vain Liigasta, johon vertailua tyypillisesti käydään, vaan kotimaisen
Veikkausliiga ja rakennusliike Lehto Group käynnistävät laajan yhteistyön. Yhteistyön ytimessä on Veikkausliigan huipputalentteihin keskittyvä NextGen-ohjelma. Veikkausliigan ja Lehdon yhteistyön rakentajana
Rautatieaseman arvokiinteistöön avattava Scandic Grand Central Helsinki herättää eloon aiemmin VR:n konttorina toimineen toimistosiiven. Kadun toisella puolella sijaitseva Kansallisteatteri